nya lakan oanvända lakan

Nu har jag precis bäddat till helt nya oanvända laka i min säng. Dom är ganska ofägade. vilket jag tycker är ganska tråkigt. Jag gillar att ha färg på mina sängkläder. Det livar verkligen upp. Dessa är verkligen tråkiga upptäckte jag har inte köpt dom själv utan jaghar fått dom. Fast dom är okey ändå. Dom funkar. Jag gillar mina grön-randiga mer dock. Ska bara tvätta dom sen ryker som på igen. Kanske kan gå ner till hemtex butiken runt hörnet och kollar ifall dom har några färg glada till en billig penning. Desa är också inskaffade på hemtex tror jag. Skit samma i mina lakan nu.
Jag ska i allfall snart gå och lägga mig och läsa och kolla lite OC. Sen blir det att försöka sova ganska tidigt idag. Det blir en spännande dag i morgon då jag ska börja jobba. Det är lite små pirrigt men jag hoppas att det ska gå bra. Det ska bli kul!
Jag har skrivit brev idag också. Snart hanna ska du få ett brev på posten. Blev lite senare än tänkt dock.
Dags att stänga av datan och krypa ner i sängen nu strax.

Kommentarer
Postat av: Hanna

det ser jag fram emot..:)

2007-10-23 @ 22:35:57
URL: http://twen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0