nostalgi dag 1

Idag var första dagen av mina tre tillbaka på McDonalds. Nu låter det som om jag varit iväg hur länge som helst men så är ju inte fallet. Det är bara 2.5 månad sedan. Fast mycket har hänt sedan dess känns det som.
Det var ändå inte så farligt att gå upp när klockan ringde på 05.30 idag. Jag har knappt sovit i natt då jag vaknat varannan timme. Vaknade sen klockan 05.15 och insåg att det inte var någon idé att somna om och sova i en kvart. Det hade mest resulterat i väldig ångest när klockan sedan skulle ringa.
Sen där uppe var det som vanligt. Vanliga rutiner som sitter i. Jag tror folk skulle kunna väcka mig mitt i natten och fråga frågor som vad är det på den hambugaren eller hur mycket kostar det och så vidare och så hade man kunnat svara. Sjukt.
Nu ska jag snart gå och lägga mig. Läsa och sen försöka sova lite mer inatt än förra.
Kvällen har spenderats med Johanna. Det blev rostat bröd, te och tv. Det var mysigt.
Nu vill Malin har datan så det blev en snabb uppdatering här.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0