mys och festligheter

Nu har jag ätit, och gjort i ordning mig. Jag har lockigt hår och röda läppar ikväll. Det känns lite obekvämt. Lite för fint. Det är inget att göra åt nu. Jag orkar inte duscha håret och göra i ordning allt en gång till. Det är för jobbigt och dessutom kommer våra gäster snart.
Jag ska öppna min första cider för kvällen nu och sätta på lite musik sen blir det en ´lugn och fin förfest. Det blir lite folk ändå. Dom som är planerade just nu är, Sune, Sofie, Jag, Olivia, Simon, Emelie, Tobias och Tobias kompis. Det blir trevligt.
Jag trivs verkligen inte i detta lockiga jag känner mig helt till kpäppt. Kanske kan byta om till jenas i stället då kanske det blir bättre.
Så ha en trevlig kväll gott folk.

Kommentarer
Postat av: emelie

frida du va snygg i dina lockar :)

2007-10-28 @ 10:58:05
URL: http://emeliesandstrom.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0