mycket tjat om sängbord nu..

Idag på jobbet gick det bra. Har skrivit lite brev och sånt. Fixat och donat lite. Det är kul. Jag hoppas att det kommer att fortsätta såhär. I morgon är jag ledig. Det var en mjukstart denna veckan. Så i morgon ska jag och Fredrik åka till IKEA var det tänkt. Jag hittade mig ett sängbord förra veckan som jag tänkte inskaffa mig nu. Jag hoppas att dom har det men jag har för mig att jag skymtade det där när jag och Offe var där för ett tag sedan. Annars spricker mina planer. Jag kommer bli lite ledsen om det inte blir som jag har tänkt nu för jag tror det kommer att passa in bra. Sen vore det bra om det inte var alltför tugnt att bära.
Igår sov Fredrik här vi hyrde film. Jag kollade inte så mycket utan låg och halvsov. Jag ville helst se den filmen jag hade käpt för 49 kr. The Hiliday blev det. Så jag ska mysa med mig själv idag och kolla på den. Synd att jag inte har mitt sängbord bara. Då hade det varit väldigt mysigt. På söndag ska jag i allfall mysa vid det. Om det nu blir något vilket jag hoppas starkt. Mycket prat om sängbord nu. Kartongen som jag har just nu har fungerat bra men det är inte så snyggt direkt. Så lite fina ljusstakar och bord ska inhandlas i morgon. Kanske någon ram också och doft värmeljus.
Tänkte lägga mig i sängen nu och lösa liet korsord kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0