morgonstund har guld i mun.

Idag hade jag ställt klockan på kvart i sju. För att jag ska åka ut och överraska Fredrik med frukost när han kommer från jobbet. Dock tyckte inte resten av min kropp att det var en bra tid. Klockan 05.00 var däreomt en bra tid enligt den. Så jag låg och vred mig och försökte somna fram till klockan 06.07 då jag bestämde att jag likaväl kan gå upp som att ligga här och snurra.
Så nu har jag gjort mig i ordning lite och ska om en stund bege mig till Sundbyberg. Är nästen lite nervös. För om jag missar honom så kommer jag inte upp i hans trapphus och i och med att han inte har någon mobil så kan jag heller inte få tag i honom. Inte så bra om jag skulle missa honom någonstans med andra ord.
Fast jag ska vara ute i god tid så jag hoppas det bli bra.
I natt har Sofie kommit hem. Vore trevligt om man kunde få lite tid med henne idag. Inte bara festandet i morgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0