mobilpip

Nu är jag hemma i Småland. Det är trevligt. Jag kollar på Bonde söker fru nu med mina föräldrar. Det är väl dock mest jag och mamma som tycker det är roligt. Dast vi skrattar alla och skäms åt en bondes vägnar. Jag skäms verkligen via hans vägnar. Haha. Usch. Det är så pinsamt. Den unga bonden Fredrik som är 24 år. 
I morgon ska jag träffa Michan för att gå en promenad. Det är det jag har planerat. Annars så vet jag inte riktigt vad som gäller. Blir nog lugnt.
Jag funderar på att äta lite gröt nu. Jag är sugen på något men jag vet inte vad. Gröt kanske stilla behovet av något gott för det är ju inte så gott men nyttigt.
Det pep just i min mobil. Dessutom vill jag att min Fredrik ska skaffa ett kontantkort så att vi kan prata med varandra lite. Skärpning helabop!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0