mitt huvud snurrar av massa tankar. ledsamhet.

Idag har jag jobbat igen. I morgon är det dags sen är det inga fler dagar på McDonalds. Det är väl kul och sånt. Det är trevligt att träffa alla. Sen vet jag inte om det är så kul alltid. Tre dagar räcker minsann.
Jag ska kolla biljetter tillbaka till Stockholm nu. Vet inte riktigt när det blir än. Jag längtar dock väldigt mycket efter Fredrik. Sen längtar jag efter Offe. Vi har varit lite oense de senaste dagarna så jag hoppas det blir bra snart.
Vad jag tycker är tråkigt är att syster kanske inte kommer på höstlovet. Det är tråkigt. Jag hade velat ha henne där. Fast vi är redan tre som ska bo där nästan en vecka. Det är jobbigt. Nu ska jag vara ärlig det är faktiskt jobbigt. Klart jag vill min combo ska vara lycklig. Det vill jag verkligen! 
Det är just bara för att jag känner att jag måste hålla mig borta en hel del. Fast det går inte den veckan. Sorry.
Jag börjar nytt jobb som jag verkligen vill ska gå bra!! Så nu måste vi visa hänsyn inför varandra.
Dessutom. Varför ska jag känna mig i vägen i min egen lägenhet? Det finns ingen logik i det. Fast det gör jag. Och det är riktigt jobbigt. Som om jag knappt vill gå hem dit ibland. Varför är det så?
Fast jag älskar min combo. Jag känner mig bara åtsidosatt. Därför dra jag mig tillbaka och säger inte så mycket om vad jag känner, tycker och tänker länger. Vi delar inte lika mycket med varandra längre. Det är så hemskt. Det är tråkigt. Då vi förr berättade allt. Det måste ordnas upp. För jag saknar dig så det gör ont i hjärtat.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0