kvällstid

Nu är klockan 23.23. Det rä snart dags att gå coh lägga sig. Jag undrar var min pojkvän har tagit vägen. Han har tappt sin mobil så det går inte att få tag i honom. Inte för att jag måste ha koll på honom hela tiden. Det hade varit trevligt med ett samtal bara. Ikväll få jag nöja mig med en god bok och OC. Fast det ska nog går bra det med få man hoppas.
Jag och Sune har kollat på tv. Lite intressanat program och sen House. Det verkade ganska bra ändå. I morgon ska jag försöka få tag i en tvättmaskin ska försöka passa på under förmiddagen.
Kvällen till ära gick jag och köpte mig en Chai latte från Espresso House i gallerian här nere. Det var gott. Mycket gott.
Dessutom kommer Spfie till Stockholm i helgen. Som jag saknar henne.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0