kullamannen & kråkguldet

Igår var jag i Sundbyberg hela dagen. Det var mysigt. Vi var inne i Sundbybergs centrum och skulle kolla lite. Fredrik skulle kolla lite grejer. Det slutade med att jag hittade en tröja som jag dock inte köpte igår men sög på den karamellen lite och köpte den idag i stället. Den kostade bara 149kr så det var ett fynd. igår när vi gick där bland hyllorna på Åhlens så kolalde jag till mot några dvd-filmer och fick se till min stora förtjusning. Kullamannen och Kråkguldet. Är det någon mer än jag som har sett dom gamla kult-barnprogramen? Eller mer ungdomoch det funkar även för en vuxen publik! För 89kr styck fick jag två underbara serier. Jag slog till direkt och var väldigt glad. Så jag och Fredrik spenderade sedan tre timmar med att kolla på Kullamannen. Ikväll blir det nog Kråkguldet. Dessa är så väldigt bra!
Nu så är jag hemma. Jag ska vila mig lite för jag har lite ont i magen. Kanske att jag börja tjuvkolla lite på filmen redan.


Kommentarer
Postat av: elin

men åhh... jag tycker ju om kullamannen, har inte vi pratat om det? lite läskig dock.. får ha en myskväll med det någon gång i framtiden du och jag. puss.

2007-10-09 @ 20:51:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0