inga skandaler

Igår på personalfeste gick det ovanligt städat till. Inga skandaler alls faktiskt. Lite tråkigt var det för att det bruka alltid hända något skoj. Fast folk gick tidigt för dom skulle upp och jobba och sånt. Ganska skönt ändå att inte bli full och kunna vara klar och allert idag.
Snart ska jag och Malin åka ner till farmor för att äta middag. Min farmors mat är den bästa som finns och det ska bli så gott så gott! Jag hoppade över frukost och igår åt jag itne så mycket heller så jag är ganka hungrig nu. Bra det. Det behövs vara lite hungrig så man kan äta lite mer. Haha. Jag undrar vad det bjuds på idag. Jag hopaps också jag och Malin få ha farmor för oss själva idag och inga småkusiner som springer runt och pocka på uppmärksamheten och är gapiga.
I morgon ska jag jobba lite extra också innan mitt nya jobb dra fart. Helst hade jag velat börja på det nya redan nu. Fast det ska bli kul att hoppa in lite extra.
Nu kollar jag på Glamour. Det är spännande. Hah. Har börjat komma in i det igen. Dessa serier som tar hur lång tid som helst. Fast Sunset Beach var värst. Där kunde dom ju stå utanför en dörr i två tre veckor och när man missat en 10 avsintt så stod personen frotfarande utanför samma dörr och pratade med sig själv om han/hon skulla våga gå in eller ej. Ändå kollade man på det.  


Kommentarer
Postat av: emma a

haha.jag kommer ihåg en viss personalfest då emma och frida fick för sig att shota tequila strax innan stängningsdags. din syster och far kom och hämtade oss.du bara babblade och jag ansträngde mig för att inte sluddra.sen var det julavslutning dagen efter, jag luktade sprit i kyrkan.goa tider.

2007-10-16 @ 15:32:59
Postat av: frida

hahaha ja det kommer jag minsann ihåg. haha.

2007-10-16 @ 15:36:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0