ikea och kista med offe

Idag blev jag väckt av telefonen. Det var ingen jobb utan det var Offe som ringde. Efter några väl valda ord blev det bestämt att jag skulle gå till hans nya lägenhet. Så det var bara att pallra sig upp och göra sig i ordning. Sen när han väl hade gjort sig klar så blev det tripp till IKEA. Handlade mig två lampor, ljussakar, doftande värmeljus, diskhandskar, diskborstar, lunchlådor 5 pack olika storlekar, såndag rullgrej som tar bort ludd på kläder och glödlampor. Det var nog det. Sen blev det tur till Kista gallerian.
Nu har jag kommit hem och satt upp mina lampor och ljuslycktor och så. 5 små stycken som står i fönstret på rad med rosa doftljus i. Det är mysigt.
Jag råkade tappa min tvättmedel kartong på Sunes nystädade golv. Det var inte meningen så jag drog snabbt fram dammsugaren och städade undan. Så nu är det rent och snyggt igen.
Inatt kommer Sofie till stan. Det ska minsann bli mycket trevligt att träffa henne!
Nu måste jag ner och kolla ifall det finns någon tvättmaskin ledig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0