en trevlig söndag.

Igår var det en mycket mysig kväll. Det blev mys hemma hos Ida. Jag, Ida och Michan satt och pratade minnen och vad som kommer hända i vår och massa annat. Det var trevligt och mysigt. Fikade och pratade. En väldigt bra lördagkväll.
Idag på morgonen var det dags för promenad. Jag och Michan tog på oss träningskläder och traskade iväg ut på landet. Det var skönt väder ute och det blev motion och prat. Det nlir nog promenad i morgon och tisdag också.
Resten av dagen har varit lugn. Det är mycket lugn här i Småland. Jag har sökt lite skolor, druckit te, kollat på Kulla mannen med mamma och nu har jag precis druckit en kaffe latte och ätit en cheesburgare och en kanelbulle. Så promenad i morgon låter bra.
Dessutom är det personlfest med McDonalds i morgon. Det ska bli kul! Verkligen kul att träffa alla igen. Man kanske ska ta och hålla ett tal bara för kul. 
Lite senare så kanske jag ska träffa Pippi. Det är lite osäkert än annars blir det lite förfest hos henne i morgon. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0