don´t cha

Klockan stod på 10.44 när jag vaknade idag. Det känns inte så bra att sova så länge. Vaknade fört runt halv nio men sen gick jag tillbaka och råkade somna om. Så nu har jag plockat ur diskmaskinen som mamma bad mig om igår att göra idag. Nu så har jag något kontigt behov av att gå ut och gå. Jag vet inte om jag ska vänta tills det går över eller om jag ska ut. Jag tror jag ska ut och gå en lång promenad. Det är väl lika bra att passa på när suget finns. Var det nu kom ifrån.
Jag har drömt om Offe inatt. Han är sur på mig för inflyttningsfesten. Jag kan förstå honom fast samtidigt kommer det vara en jävla massa folk där så han kommer ha fullt upp i allafall. Fast jag känner mig lite dum. Det gör jag faktiskt. Fast han borde förstå också. Jag saknar honom i allfall lite. Det är sjukt var vi stirra upp varandra när vi är med varandra. Det är kul i allfall. Förra söndagen var verkligen kul när vi gick runt på stan som två små barn och skrattade konstant. Vet inte riktigt vad vi skrattade åt men det var tydligen kul i allfall.
Igår fick jag en trevlig lite nyhet. Om det blir så som det sas igår så kommer jag bli väldigt glad.
Nu är det dags att gå ut. Få tänka över saker och skingra tankarna lite under promenaden tror jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0