djurtema

Dessutom fick jag reda på innan att det tydligen ska vara djurtema på festen i morgon! Jag skoja inte. DJURTEMA! Nu undrar jag vad tusan det är som har hänt där uppe under dessa månader.
Malin kom in i mitt rum innan och frågade om jag skulle vara utklädd i morgon.
- Vadå är det maskerad eller?
- Ja det ska vara djurtema.
- Vad sa du?
- Djurtema.
- Skoja du eller?
- Nej.
- Jaha ja. Varför har jag inte fått reda på det här?
- Detstår en lapp på jobbet om att det ska vara det.
- Okey men jag jobbar ju inte där längre så jag vet inte om det. Så nej jag ska inte klä ut mig.
Sen vände jag mig om och vilade lite till. Funderade på varför jag inte har fått reda på något. Fast å andra sidan. Det gör inte så mycket och jag är inte förvånad att inte all information kommer ut ordentligt. Det är inte flrsta gången. Det är lite virrigt där uppe ibland.
Fast jag ska ju gästspela lite där upp. Lite hedersgäst få man leka. Som om jag är en kändis som ska hälsa på. Haha. Ja det är sådant man få fantisera ibland för att förgylla vardagen. Haha.
Fast jag undrar vad som har hänt. Djurtema. Kunde dom inte hittat på något bättre?

Dessutom.
Jag längtar verkligen tills jag börjar jobba i Stockholm nu. Det ska bli så spännande!

Kommentarer
Postat av: emelie

Åh! Du skulle ha haft mina tigertights och mina tigerörhängen som jag köpte för 15 kronor idag! Hahaha. Jag köpte tights på rea en gång för jag tänkte ha om jag ska på maskerad (eh ja). Och idag var det rea på ett par örhängen som passade till som jag köpte ifall att jag ska på maskerad någon gång (never gonna happen). hahaha. puss

2007-10-14 @ 20:35:32
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: Sune

Hej bejbi!
Nu sitter jag på tåget och surfar bort alla sorger. Är då påväg hem till Stockholm igen. Hoppas du får det lite kul bland alla elefanter och giraffer, hoppas Andreas är utklädd till brunbjörn eller nått, haha. Puss Puss

2007-10-15 @ 08:07:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0