blombud från beundrare

Igår på jobbet precis innan lunchen så kom det en kvinna med blommor. Jag var bakom någonstans och såg inte när hon kom fast sen började folk skrika efter mig och jag gick fram. Så hon frågade efter Frida en blond liten tjej på mcDonalds. Ja jag är den enda som heter Frida där. Blommorna va till MIG!
Så jag tog emot blommorna och blev jättegenerad över allt ståhej. Så jag gick bak och skrattade och visste inte vad jags kulle ta vägen. Hah.
Öppnade upp paketet och det var en jättefin ros med blad och strån med röda pärlor på. Väldigt fint. Sen var det en liten lapp där det stod att det var från en hemlig beundrade som ahde varit där upp på morgonen. Det var kul. Jag tror jag vet vem det kan vara. Jag har aldrig träffat honom innan men han är den jag kommer ihåg från morgonen som det kan tänkas vara. Fast det kan ju lika gärna vara någon annan. Haha. Jag tycker det var lite kul i allfall.
Jag är aldrig fått blombud förr. Det var skoj! Hah.


(Tänkte jag skulle lägga upp en bild på den så ni fick se. Fast jag har inte med min min sladd till kameran).

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0