better than before

Sitter och dricker te. Har precis ätit frukost. Blev ändå en okey uppstigning idag. Jag vaknade vid 08.20. Fast låg och drog mig och läste ut min bok så jag gick inte upp förän runt halv tio. Det kanske inte är så tidigt ändå kom jag på. Andra går ju upp betydligt tidigare. Jag ska försöka med det jag också.
Dagen vet jag inte riktigt hur den ska spenderas. Ska eventuellt träffa Fredrik men han har som sagt ingen mobil så det går inte att få tag i honom.
Allt känns faktiskt lite bättre här i Stockholm just nu. Jag hoppas bara det löser sig med jobb också sen ska jag kanske kunna komma in i lite rutiner som gör det lite mer trivsamt här. Pratade med Offe igår och vi pratade om hur det skulle blir när vi få rutin. Vi ska träffas ofta och sen ska vi gå på bingo! Det låter bra.
Nu ska jag snart börja läsa en ny bok. Det har blivit ett nytt intresse nu när ajg är arbetslös. Fast jag föredrar att jobb och sen läsa på kvällarna i så fall. Det vore bra mycket bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0