225

Har precis ätit lite frukost så nu sitter jag och smutta på min latte och funderar på vad som kommer att ske idag. Dka ner till arbetsförmedlingen och hämta ett par kataloger till skolor. Sen ska jag nog hälsa på min farmor lite och i eftermiddag ska jag gå en promenad med Michan. Det blir mysigt.
Hösten verkar komma mer och mer nu. Fast det gör ingenting. Jag gillar höst och vinter. Nu ska jag nog ta fram saxen och klippa min ligg lite igen. Det är något med höst och lugg. Det passar bra ihop på något sätt.
Dags att göra sig i ordning snart och börja mina bestyr. Det är skönt här i småland. Det är det verkligen. Det finns några saker jag saknar dock. Fast det fungerar bra ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0