when you notice the stripes

Hur länge kan man ha äpplen i kylen utan att dom bli för gammla? Jag hade ett i kylen och det såg väldigt fint och bra ut och det smakar som vanligt. Jag blir bara lite nojig att det kanske kan vara något fel på det ändå?

Det blev Ace i lördags och det var trevligt. Jag var ganska full. Trodde inte jag var det men det verkar så.

Söndagen blev mys och Fredrik kom förbi efter jobbet med nykaft bröd till frukost. Sen blev det film mys på kvällen.

Måndag idag och jag har jobbat. Sen har jag och Sune varit ute och ätit lite middag/kvällmat nu. Ska kolla lite Ally McBeal sen och läsa och skriva lite. Idag har jag fått en idé som jag ska bygga vidare på. Den är fortfarande lite hemlig och jag tänkter nog inte berätta några större tankar om det än. Ska fila lite mer på idén först.

Snart spelar Kent här i Stockholm och det svider något så förbannat att jag inte har biljetter till det. Fan fan fan fan fan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0