weekend

Om ca 40 minuter slutar jag. Det känns väldigt skönt. Det har faktiskt gått ganska fort idag. Inte som förra fredagen som var helt galet seg. Det har varit trevligt idag och jag har haft lite att göra.
Helgen planer är lite vaga än då jag inte visste ifall det skulle bli någon hemfärd eller inte. Det blir tyvärr inte det. Har jag skrivit det förr?
Jag hade gärna åkt hem i helgen. Jag har lite hemlängtan nu. Jag saknar familjen och jag hade gärna åkt hem en sväng. I stället få det bli andra saker. Ikväll ska jag träffa Fredrik. Det brukar bli så på fredagar. Fredagar har inte lika bra utbud på kalas ute på stan. Det är bättre på lördagar.
Jag och Fredrik ska nog gå ut och äta sushi idag. Just nu är jag inte jättesugen på kall fisk och sånt men det är ju gott och jag hoppas att jag kommer bli mer sugen senare. Jag är hungrig just nu och helst hade jag velat äta någon varm mat. Fast jag har ju tjatat om sushi ett tag nu så det vore väl på tiden.
Senare blir det nog Idol. Om vi hinner hem till det. Det är inte säkert och inget jag tänker jäkta till heller.
Vädret är verkligen så tråkigt idag. Det har varit så grått och tråkigt ute. Usch. Nu är det ganska mörkt ute.
Lördagen blir det nog utgång. Jag ska höra lite med Offe vad han hade tänkt sig. Annars vet jag inte vad som sker. Söndagen blir nog en tripp på stan som jag har nämnt innan. Hoppas det är bra väder och att man är på bra humör och att man hittar något.
Sune har åkt till Göteborg så jag har lägenheten själv.
Det är väl ungefär sådan planerna ser ut just nu. Jag vill bara åka till Sundbuberg nu och bli omhändetagen av min pojkvän. Jag hoppas han tycker de tär lika kul som jag att han ska få ta hand om hans hårt arbetande flickvän. Trevlig helg allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0