weekend

Det har varit en bra helg. Därav inte så mycket uppdateringar. Fredagen började sådär men sen på kvällen blev det mysigt och bra. likaså var lördagmorgonen inte heller så bra fast kvällen blev väldigt lyckad med bio och mys. Jag och Fredrik var på Stardust. Jag var väldigt skeptisk i början men jag fick ge mig. Jag tycker den var väldigt bra faktiskt.
Idag har jag varit med Fredrik och han gick hem för en liten stund sedan. Då gick jag samtidigt ner och köpte mig två sägoner av Ally McBeal båda två för 499 kr. Det var rea. Jag tycker jag gjorde en bra affär. Jag vet inte om min plånbok tycker likadant men det bli till att hålla i pengarna nu framöver.
Vi var på kyrkogården en sväng innan. Det var riktigt kallt ute. Efter det hyrde vi film sen har jag även träffat en väninna till min farmor mitt på Götgatan. Så jag stod och pratade med henne lite. Ingrid heter hon. Hon är väldigt gullig. Efter det blev det korv med bröd och sen åkte hen hem.
Ikväll blir det nog lugnt om inte Offe kommer förbi en sväng. Jag tänkte jag skulle lägga mig i sägen lite nu. Koka lite te eller kaffe och sen böja plöja igenom några avsnitt ac Ally Mcbeal.
Hoppas er helg har varit bra också!


Kommentarer
Postat av: Hanna

haha, jag är inne på tredje säsongen nu..:)

2007-11-04 @ 18:24:47
URL: http://twen.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0