tips för klädvikning

Nu har jag tagit upp en hel del tvätt till stugan igen. För att göra det lite roligare att häna upp tvätten så har jag här ett litet tips till er som har ganska livlig fantasi.
När jag var yngre (egentligen kan jag göra det ibland nu också fast det var ett tag sedan sist och jag kom att tänka på det nu när jag står här och viker och hänger tvätt, fast det vågar jag inte erkänna riktigt, haha).
Jo man helt enkelt leker i fantasin att man har en klädaffär. Jag berättade precis för Sune och han sa mest att jag var lite knäpp. Hah ja lite knäppt är det nog men det gäller att ha lite fantasi så bli även dom tråkigaste syslorna roliga. Oj så vist. Nu är det snart dags att hämta sista tvätten.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0