this day

Det är fan inte kul att behöva ta hand om sig själv när man är sjuk. Det är ju inte kul att vara sjuk alls visserligen men det är tungt att behöva göra allt själv och ingen som finns där. Min hals är helt svullen. Det är synd om mig.
Jag och Sune har tvättat klart nu. Sen begav vi oss till apoteket där jag köpte bafusin, alvedon, ansiktstvätt samt ansiktscreme. Va inne på ICA lite snabbt också och köpte lite frysta bär för att det ska kunna kyla ner halsen på mig lite.
Tänk när man bodde hemma och föräldrarna tog hand om en när man var sjuk. Köpte grejer, lagade iorfning mat om man ville, hämtade vatten och fixade och sånt. Nu när man helt plöstligt måste vara vuxen då få man klara allting själv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0