tekniska problem

Måndag. Det var jobbigt att gå upp idag. Eller egentligen var det inte jobbigt utan det var mest det att jag kände mig så trött och jag piggnade inte till heller. Det forsatte under en bra stund på morgonen. När jag satt på pendeln vill jag bara sova men sen var det bara bita ihop. Dagen har gått ganks långsamt idag. Det har varit en del att göra men ändå. Dessutom råkade jag ut för en liten olycka typ kvart i fyra. Det fastnade ett papper i vår stora skrivare och jag visste inte hur jag skulle lyckas få ut det. Jag hade dessutom ett brev jag var tvungen att posta som jag skulle skiva ut. Två av tre advokater var inte där och den tredje hade möte. Efter mycket om och men så lyckades jag fixa det själv. Jag kännde rmig stolt och lite dum att det tog sådan tid. Fast jag klarade det i allfall.
Kom inte hem för'nm halv sex idag. Nu ska jag snart börja laga middag. Det blir ett spännande¨projekt det också och ikväll blir det nog att kolla på Rännstensungar.
Jag är trött och sjukt sugen på något gott!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0