ståhej en torsdag.

Nu har jag precis varit nere och slängt in lite tvätt i några maskiner där nere. Jag mitt dumhuvud råkade sätta på ena maskinen utan att ha lagt in tvättmedel och sånt. Inte så jävla lyckat direkt. Så nu sitter jag mest och väntar på att snart gå ner och se ifall det blev något rent.
Sune har åkt till Göteborg och det innebär att jag har lägenheten för mig själv. Spännande! Idag händer det dock inget speciellt. Skulle träffat Sofie men hon mådde inte så bra. Det gör inte jag heller. Har dragit på mig en förkylning och ikväll blir det vila och lugn med OC, mig själc och en god bok. Idag ska jag även äta fiskpinnar. I morgon slutar jag redan klockan 12.00. Det är mycket skönt!
Det är kul på jobbet. Idag var första dagen som jag jobbade själv utan Sofia som har hjälpt mig de andra dagarna. Det gick bra och jag trivs. Verkligen kanon!
Jag funderar på att ta en sväng på stan i morgon för att se ifall jag kan hitta lite sekreterar kläder. Fast det känns inte så kul att behöva gå runt på stan en fredag mitt i lunchen. jag ska tänka över det lite till.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0