snöfall under morgonpromenad

Idag när jag gick min vanliga promenad till pendeltåget så snöande det. Sen när ajg var på väg ut till kontoret så blev det mer och mer. När jag var framme och steg ut på perongen var det stora fina vida flingor som föll ner. Det var fint. Synd bara att jag var stressad och inte kunde njuta mer av det fina flingorna. Som vanligt var tåget försenat. Nu har jag lunch. har ätit en "mellis" en youghurt man köper vaniljyoghurt och sen är det färgade små prickar som smartis som man blandar i. Mycket gott. En sådan har varit min lunch nu i två dagar. Ska äta med Fredrik ikväll tror jag.
Annars har det varit ganska lugnt på jobbet. Hoppas att jag få lite att göra nu snart. Två advokater är här så jag hoppas dom kan ge mig lite arbete.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0