slogs baklänges

Jag satt här i min hunger och förtvivlan och visste inte vad jag skulle ta mig till när jag till slut tog ett äpple från kylen som jag inte trodde skulle vara så gott. Jag är enormt kräsen vad det gäller äppelsmak. Det ska vara illgrön och surt och syrligt. Detta äpple skall även serveras kallt. Så jag tänkte att jag få ta ett äpple även om det smakar illa. Jag står inte ut med denna matthet längre. Men ack så fel jag hade. När jag tog första tuggen så var det som om jag slogs baklänges. Det makade så gott så jag vet inte vad. Kanske rentav det godaste äpplet jag har ätit. Det va nästan för bra för att vara sant.

Nu kanske det är överdrivet en aning. Men fan så gott det va!

Kommentarer
Postat av: Jaldan

Du måste ju äta kvinna, annars har jag inte mycket till roomie kvar snart

2007-11-16 @ 15:37:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0