ska jag klippa mig?

Igår blev det tacos och filmen Rännstensungar. Den var ganska bra faktiskt. Mysig. Jag gillar gamla svenska filmen. Det är någon vackert över många av dom.
Jag funderar seriöst på att klippa mig igen. Ska jag klippa av mig lite kortare igen eller ska jag låta det växa och bli lite längre? Jag vet inte vad jag ska göra. Jag dras hela tiden av tanken att klippa mig samtigt så vet jag inte. Jag vill ju spara ut det också. När man väl en gång har klippt sig kort så är det väldigt svårt att låte det växa ut igen. varför är det så?
Så nu frågar jag er. Klippa eller spara?


Kommentarer
Postat av: emelie

jag tycker faktiskt att du passar bättre i kortare hår än längre!

2007-11-06 @ 20:29:23
URL: http://empo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0