sjuk

Idag är jag sjuk. Jag orkar snart inte klaga å mig hals längre för jag vet inte ord som kan beskriva hur det känns och hur ont det gör. Jag kunde inte gå till jobbet idag i allfall. Rösten är lite fucked up den också. Sov hos Fredrik inatt och runt halv tolv innan vi skulle sova va han uppe och fixade varmt vatten med ingefära i. Det var faktiskat ganska gott. Han fick nästan tvinga mig att prova det förjag var skeptisk först. Men nu funderar jag själv på att gå ner till affären för att köpa mig lite ingefära. Jag har ju chai pulver hemma också så varma drycker finns det att välja på. Inget kaffe dock. Kaffekannan är sönder.
Så idag tog jag tåget hem när Fredrik åkte till jobbet. Gick upp och väckte Sune som hade varit ute igår. Pratade lite danska och sen bestämde vi oss för att sova lite. Sov till och från fram till halv två någonting. Det behövdes efter en nästan smnlös natt. Jag har mest snurrat runt och gnytt lite över att det har gjort så ont.
Ska tvätta idag också. Det är något jag inte se fram emot. Visst få rena kläder är ju det bästa men just processen dit är idag väldigt tung. Vet inte ens om det hjälper att leka affär idag. Hoppas bara det blir lika roligt som förra gången. 

Kommentarer
Postat av: johanna

har han ingefära hemma? som en basgrej? annorlunda. eller?

2007-11-29 @ 14:49:52
URL: http://alltomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0