självömkan

Åh vad jag självömkar mig. Klockan är 10.36 och jag har så galet ont i halsen. Jag behöver värme och omvårdnad och te. Vi ha te på jobbet men det är inget speciellt gott och sen måste jag värma vatten i micron vilket jag föredra att INTE göra. Jag är ensam här också. Vad synd det är om mig.
Nu få jag snart tycka upp mig lite. Se det som att det redan har gått en och en halv timme och det har gått fort. Snart få jag åka hem och kurrera mig igen. Jag har verkligen inte haft en rolig vecka hittills. Igår när Sune och co va på tacotabberas fick jag sitta hemma och äta soppa för det är det enda jag kan äta.


Grön te. För mig.



Tacotabberas för dom andra.


Ibland är det bra orättvist.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0