runt tre snåret

Nu är det en timme kvar tills jag slutar. Det ska bli skönt att komma hem. Vet inte vad jag ska äta idag. Borde gå till affären en sväng. Fast jag har inte så mycket pengar och jag har redan saker hemma som jag kan äta så det vore onödigt. Mjölk skulle jag kanske behöva men varenda gång jag köper mjölk dricker jag den aldrig ändå. Fast det är bra att Sune kan dricka upp den annars. Jag tänkte jag skulle vänta med mjölk någon dag ändå.
Jag är varm. Jag vill hem och slänga mig i sängen och kanske åka ner och köpa mig en chai och ta upp och sen slappa resten av dagen. Det jag ska göra när jag kommer hem som är prio ett är att beställa vår efterlängtade box. Heja! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0