pengar

Torsdag. I morgon är det fredag och lön. Det känns bra. Jag var inte helt säker på att jag skulle få lön denna månad eller om fösta lönen tänkte dimpa ner på kontot i december. Fast jag hade tur. Så imonrgon ryker det in några färska tusenlappar på kontot. Det ska bli trevligt. Det känns bra nu när det är jul och sånt inom kort. Måste dessutom köra mig en jacka, stövlar och en klänning till någon fin tillställning. Vet inte vad det blir för någon. Egentligen borde jag gå på stan i helgen. Fast det känns för jävla jobbigt rent ut sagt att behöva trängas inne i stan under löningshelgen. Jag orkar inte med det. Kanske på söndag.
Har precis haft lunch. Det böev en fralla och hallonte. Ikväll ska jag ge mig på att laga middag. Vet inte om det kommer lyckas eller om det bli rostade mackor i slutändan i allfall. Fast rostade mackor är ju inte fel det heller.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0