OC tankar och förmiddagsfrukost

Lördag förmiddag. Jag kom hem för en liten stund sedan. Ska snart äta lite frukost. Innan idag på morgonen låg jag och försökte komma på vilka avsnitt av OC där dom fira chrismukka, alla hjärtas dag och thanksgivig. Vilket avsnitt som hör till vilken säsong. Jag kom på alla utam thansgivig i isista. Jag tror dom andra är rätt i allfall. Så nu måte jag kolla upp det. Sjukt.
Annars vet jag inte vad som händer idag riktigt. Blir kanske utgång ikväll. Jag har inte helt bestämt mig. Igår kväll var jag inte så kry utan låg och jämrade mig jämte Fredrik. Om jag kan hålla mig på dne här nivån så kan jag kanske ta mig ut i svängen. Fast å andra sidan kanske det är onödigt med tanke på att jag inte har mått så bra de senaste dagaran. Jag ska fundera lite mer på den saken.
Nu dags för vaniljtoghurt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0