min nuvarande kost

Min nuvarande kost är inte va den borde vara eller kanske. Jag vet inte. Igår blev det inte mycket till mat med tanke på att jag och Fredrik hade ätit som fan i onsdags och jag utvidgade min magsett. Igår mådde jag fortfarande dåligt och illa (jag vet inte ifall det var därför men jag ha det som anledning just nu) Så igår åt jag under dagen en "mellis" yoghurt, 2 knävkebröd och 3 digestive lex. På detta blev det lite vindruvor och nästan en hel paprika. Idag har jag ätit en risifrutti till frukost och en till lunch. En hallon och en jordgubb. Jag tyckte om hallonen bäst.
Just nu är jag så jävla sugen på något att stoppa i mig att jag håller på att få panik. Jag är sugen på bröd. En macka! En toast! Det hade ju varit helt underbart.
I och med att jag inte är så bra på att laga mat till mig själv. Eller när jag väl gör det så bli det bra. Jag orkar bara inte ta mig för att dra fram gryter och stekpannor och allt vad det är då är det tur att jag har en pojkvän som tycker det är mycket roligare. Att det bli gott är ett stort plus. Så idag ska jag hem till honom och vi ska väl laga ihop någonting. Med vi menar jag mest han lagar maten och jag hackar väl lite grönsaker och sånt men det är jag en jävel på i allfall.
Nu är min lunch slut så nu ska jag skriva lite. Fick lite uppdrag av en advokat här.
Jag är så sugen på något!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0