min egen frisör

När jag klippte mig igår var tydligen inte frisören riktigt haj med saxen. När jag sedan kollade mig i speglen nyss för att se frisyren bakifrån. (Vi har ett sådant badrumsspåk med spegeldörr som går att reglera hit och dit så att man i den andra spegeln över handfatet kan se nacken). Förstår ni vad jag menar?
Hur som helst när jag stod där så dåg jag att underhåret var längre och snett, då fick jag nog så jag tog saxen och klippte mig själv. Jag klippte håret själv och bra mycket bättre blev det. Sen när jag stod där och vred på speglen för att ta en närmare titt så hittade jag två längre tussar så jag fick klippa till dom också. hade redan klippt en av en längre tuss idag på morgonen. Nu rä det fixat så nu är jag nöjd.
Det är då fan att folk som kallar sig frisörer inte kan klippa som dom ska.


Kommentarer
Postat av: emelie

haha nej
hon var inte så olydig:) men hon är en jävel på att babbla bort tiden. haha=) puss

2007-11-09 @ 10:18:57
URL: http://emöo.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0