midnight blossom

Va inne på Lindex nyss här under lunchen. Jag gick och pratade i telefon och kollade lite bland hyllorna. Då såg jag en body lotion i en fin lila tup, luktade lite och bestämde mig för att den skulle jag ha. Kollade inte på prisen då ajg trodde att det var ett vanligt standard pris typ 39, 49, eller något. Dock blev jag lite fundersam när det kostade lite mer än jag trodde. Köpte ett puder också men det gick ändå på över 200 spänn. Så sen kollade jag på kvittot och den kostade visst 99 kr inte så farligt egentligen men är det inte lite dyrt för en body lotion på Lindex?
Midnight Blossom heter den från Allison tror jag(?). Nu få man hoppas den är bra också. Tog lite på handen nu. Den luktar verkigen helt underbart.
Fast man behöver nog inte ha den på hela kroppen för då kommer det är lukta alldels för mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0