måndag morgon

Det var dåligt med uppdatering under helgen. Jag är ledsen för detta. Det blev aldrig av helt enkelt. Inte för att jag har haft så mycket att göra att det inte funnits tid jag har bara inte varit hemma så mycket. Har träffat Fredrik en del och sen i lördags hade jag en dejt med Offe. Det var längesedan men det var mycket trevligt. Jag har saknat honom. Vi åt på Mcdonalds och sen åt vi godis och kollade OC och pratade en massa. En mycket trevlig lördag. Sen körde han mig till Fredrik och jag kollade tv och sånt för han var ute. Så jag somnade inte förän efter tre. Natten till söndagen hade jag en sådan mardröm. Jag vaknde till en gång och somnade om och fortsatte drömmar. När jag sedan vaknade en gång till började jag gråta så hemsk var den. Fredrik undrade vad det var med mig när jag låg där och grät sen kom det bara änne mer. Ingen bra start på söndag morgonen direkt. Fast den blev mysig ändå.
Jag har verkligen sovit konstigt i natt. Jag har vaknar flera gånger. Sov två hela timmar och sen vanade jag lite innan tre och sen frotsatte det så fram tills det var dags att gå upp. Sen när det väl var dags att dra sig upp så var jag trött.
Här på jobbet är det lugnt. Jag är ensam här just nu. Jag undrar när dom andra kommer förbi. Kanske bli om en timma eller något.
Just nu längtar jag bara tills jag slutar och få åka hem och lägga mig i sängen och slappa. Hoppas dagen går fortare än vad den gjorde i fredags i allfall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0