konstigheter

Det ligger två böcker på en av högtalarna? Det ser inte ut som några skolböcker och dom är inte mina. Sune har du börjat läsa?
Jag har en finna i armhålan. Va? En finne i armhålan, kan man ha det?! Det gör ont och ömma bara jag rör armen. Dessutom är jag förkyld. Jag har inte mått riktigt bra dom senaste dagarna och idag köpte jag mig två känningar en grå, en röd&vinröd randig och ett par lila tights samt lite smink. Jag har inte pengar men klänningar kostande bara 99 kr styck så jag kunde inte låta bli. Det är livsfarligt för min ekonomi att gå ut och kolla i affärer på lunchen. Fast jag känner mig ändå näjd. Köpte en lite fars dag present också. En massa lotter och ett kort. Det var en liten symbolisk grej mest. Hoppas det är vinst på lotterna också!
Nu har jag satt min ipod på laddning och ska kolla lite Ally McBeal och mysa med värmeljus och te.

Kommentarer
Postat av: sun

ja, jag har börjat läsa, lite i alla fall

2007-11-09 @ 11:53:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0