klirr på kontot och bra fredag

Inte för att jag vill vara någon speciell just nu men jag vill bara uttrycka min glädje jag kände när jag kollade mitt konto idag på morgonen. Inte nog med att jag fick en bra lön från detta jobbet då jag fick för lite mer än en månad. Jag fick desstom lön från mcdonalds också de tre dagarna jag jobbade där.
Så jag ska bara meddela att jag känner mig nöjd. Jag är väldigt glad. Jag vill bara njuta lite av detta just nu att jag slipper oroa mig under december månad.
Tänk om det kunde vara såhär varenda månad.
På söndag ska jag ut på stan och kolla ifall jag kan hitta något fint att ta på mig på julbordet, sen behöver jag stövlar och en vinterjacka.
Nyss ringde en tjej från huvudkontoret och frågade ifall vi kunge gå på lunch någon dag nästa vecka. Det låter hur trevligt som helst! Jag blev glad.
Det känns som en bra fredag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0