kaffe & halsont

Sitter med en kopp kaffe och blev precis lämnad själv. Jag ska försöka dricka varmt för jag har så galet ont i halsen. Det kom mer igår kväll och jag låg i sängen nästan hela kvällen för att kurrera mig men inte hjälpte det. Så i natt har jag legat och snurrat runt i sängen för att jag inte kunde sova. Jag känner mig dock ganska pigg idag ändå. Lite hänging coh så på grund av halsen, men annars bra,
Sune har kommit tillbaka från Göteborg. Det är trevligt att ha honom i lägenhten igen. Jag har saknat honom. Han lyckades haffa bovärden igår precis utanför dörren och kranen är nu lagad. Det är bra. Nu väntar vi bara på programkortet så kan vi kolla på tv också. Boxen står där så fint nu.
Idag vet jag inte vad som händer. Det blir nog en ganska lugn dag skulle jag tro. Få väl åka hem och kurrera mig ikväll igen om inte mitt halsont försvinner.
Dessutom skulle jag påminna om två saker.

- Fredrik, ring till jobbet och ansök om ledighet för mellandagarna.

- Sune, ring till Malin Melin!

Det var nog det nu på morgonen. Nu ska jag läsa lite nyheter och sen få vi se vad som sker under dagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0