julpirrig

10.43. Har gjort mig en egen ledighetansökan. Den blev snygg tycker jag. Hoppas nu dom som ska godkänna den tycker detsamma och skriver på så att jag kan få vara ledig i mellandagaran. Annars kommer jag att bli lite ledsen. Jag som älskar julen vill vara hemma. Dessutom fyller min älskade farmor 75 år under mellandagarana så det var tänkt att det skulle bli lite kalas för henne också.
Åh vad det är mysigt med jul! Snart ska jag ta fram mina doftljus som lyktar jul och sen visade Offe mig en rengörongsspray till toan som han hade köpt på Lagerhouse som luktade jul! Mycket gott! Det ska jag köpa. Sen ska det minsann dofta jul i lägenheten. Jag bli pirrig i hela kroppen bara jag tänker på det. Jag ska skicka julkort också. Första gången jag skickar julkort seriöst som bara är från mig. Mysigt mysigt mysigt!

Kommentarer
Postat av: Sune

jag vill ha bajsdoft på toan, ingen jävla juldoft, haha...

2007-11-21 @ 12:50:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0