juldagen?

Jag gick uppgifter igår om att det tydligen är 24 på Harrys i Värnamo på juldagen. Stämmer detta?
Var ska vi i så fall vända oss mina vänner?
Jag vore tacksam för svar. Bara jag få vara med er så är jag nöjd. Var det blir spelar inte så stor roll.
Jag stannar helst i stna och är inte sugen på att dra iväg till typ Gislaved eller något. Har jag inte varit där innan så tänker jag inte åka dit på juldagen.
Jag tycker det borde finnas något ställe vi kan gå till. Det är ju detta som är en stor tjusning just nu. Komma hem och träffa alla!
Så förstör Harrys det bara såhär.
Fast det löser sig säkert.

Kommentarer
Postat av: Simon

Sanna Stacke pratade om att ha en klubbkväll i hennes källare, jag & sune ska köra muggig stand- up.

2007-11-23 @ 17:30:06
URL: http://yourmagicisworking.blogspot.com
Postat av: emelie

vi kan ju helt enkelt umgås hemma hos någon istället annars! annars får ni väl gå på 18 om det är det någonstans. men aldrig att jag hänger med på det! fick nog sist.. puss

2007-11-23 @ 21:42:39
URL: http://empo.blogg.se
Postat av: elin

håller med emelie, aldrig i livet. kände mig urgammal! men något måste ordnas. allt handlar ju om att se alla andra. och det gör man ju bara i värnamo,. jaja, den som lever får se. puss!

2007-11-24 @ 12:16:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0