inlägg och lunch och mat.

Det har varit lite smått och gott att göra idag. Nu är det en halvtimme kvar tills jag har lunch. Sitter och funderar på ifall jag ska äta på ett café som ligger här jämte eller om jag ska köpa mig något lätt på ICA. Jag är sugen på något gott idag. Det är bra det stället. Nyöppnat och mysigt. Där känns det inte så jobbigt att sitta själv och fika. Fast att det är väldigt jobbigt. Jag kan ju visserligen ta upp det hit men samtidigt är det skönt att komma bort från kontoret lite. Jag måste ändå inte och handla lite till hemmet. Så jag ta ICA först och sen få jag tänka ut något. Börja dock tröttna ganska mycket på yoghur eller risifrutti, Ska nog köpa mig risgrynsgröt ochäta till kvällsmat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0