here it comes

Det har inte varit mycket uppdatering idag. Jag har varit hos pojkvännen för att få lite pojkvänsvård. Det har varit mysigt. Vi åt frukost, kollade på film This is England, den var bra sen har vi mest tagit det lugnt. Ätit nyposoppa och glass. Han har tagt hand om mig bra.
Nu har han och Steffe åkt iväg till en kompis medan jag är kvar här i Sumpan. I och med att jag fortfarande är lite sjuk så blir det inget vilt för min del ikväll. Jag ska mysa själv med Idol och frysta bär. Det linda med frysta bär för halsen. Kyler ner det hela lite.
Det låter kanske inte som en väldigt kul fredag mn det bli nog bra. Efter Idol blir det nog lite Vännder avsnitt och sen ska jag kurrera mig lite mer. Jag hoppas verkligen att det bli bättre snart. Jag knaprar alvedon och dricker varmt. Jag har även tre olika halstabletter. Jag tror jag börja lukta svett av halstabletterna. Är det möjligt? Eller är jag knäpp?

Kommentarer
Postat av: Anonym

du kanske har feber yra så du glömt att duscha? :)

2007-11-30 @ 19:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0