hallonsmoothie

Sov hos Fredrik i natt. Så idag fick jag göra lite olika byten innan jag kom fram till jobbet. Först tänkte jag ta den sena bussen men jag var klar så snabbt så jag kom iväg redan vid åtta. Bussen som vanligtvis brukar vara för tidig och åka iväg innan avgångstid var väldigt sen. Så när vi till slut kom fram till stationen ser jag tåget mog Västerhaning rulla in. Jag hann så klart inte med det.
Bitter fick jag gå och köpta mig en fralla och hallonsmothie. Sen kom tumabatåget 08.25. Så jag tog det. Sen när vi är framme i Karlberg ser jag att mitt tåg mot jobbet Mästa-tåget är försenat och ska gå 08.32 och precis när jag gå ut från tåget så kommer mitt tåg inrullande på andra sidan. Så jag fick sätta i en höger växen och tresrra in och ut och hej och hå för att komma till perongen på andra sidan. Som tur var så hann jag med det tåget! Då kände jag mig nöjd.
Hallon smoothien var dock inte så god. Det var lite synd jag som tänkte lyxa till det lite på morgonen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0