hallelujah

20.30 Nu ska strax Amanda sjunga Hallelujah.
Jag är nästan nervös. Jag säger som hon precs sa "Jag älskar den här låten". Jag älskar den så jävla mycket.
Nu ska vi se hur det går...

20.36. Jag är tagen. Det var ta mig fan det vackraste jag har sett på mycket, mycket länge. Hjälp vad vacker. Jag finner inga ord. Jag finner ta mig fan inga ord. Det var sjukt vackert. Hon är den bästa. Det var ett hallelujah moment så att säga.


När vi såg Rufus Wainwright på Accelerator i sommras och han sjöng den låten var det också en väldigt vacker stund. Svensk sommar när solen går ner, utomhus på gräset, den man älskar jämte. Då mådde jag bra. Sen ringde Offe och spran fram till oss och stog och sjöng med i hallelujah. Det var vackert. Det var jävligt vackert.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0