godkväll.

Nu är det snart dags att gå och lägga sig. Ska kolla lite Ally McBeal och läsa lite gör jag är inte det minsta trött. I morogn blir det åter en väldigt lugn dag. Jag hoppas att halsen är bättre så att jag kan få göra något roligt under helgen men just nu vet jag inte vad jag ska tro om den saken.
Jag ska skriva brev och skicka julkort denna helgen är det tänkt. Om det blir så, det återstår att se. Jag hoppas att jag har sådan framförhållning att det blir av.
Är det någon som kan några bra huskurer mot halsont? Jag han en till nu som ska testas i morgon för nu orkar jag inte.
Dags att borta tänderna och krypa till korgs.

Kommentarer
Postat av: johanna

uuupppppppddddaaaaattttteeeerrrraaaa

2007-11-30 @ 18:57:33
URL: http://allomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0