frossa som två små grisar

Av någon anledning så vad det det jag och Fredrik gjorde igår. Det känns inte alls bra för min bantningskur för denna veckan fick sig en rejäle kyss så att säga. Det var inte bra. Det blev köttfärsås och ris till middag och jag åt fan en dunder portion och sen när jag redan var as mätt så ahde vi köpt chips och dipp. Så jag var ju tvungen att ta lite. Fast vi hade sådan där squash eller hur det nu stavs också. Det gick inte riktigt att njuta av det och jag riktigt kände hur jag töjde ut min magsäck som jag hade hoppats hade dragit ihop sig ganska mycket. Nu var det försört så idag blir inte mycket föda. Har haft lite kaffe paus här på jobbet två gånger så två koppar kaffe har jag fått i mig. Sen en yoghur och lite frukt. Det är min middag.

Ikväll är det tvättning som står på schemat. Det passar aldeles utmärtk med tanke på att jag inte har alltför mycket rena kläder som jag kan använda.

Funderar på vad jag ska köpa mig till julbordet med jobbet. Dessutom börjar jag bli i väldigt stort behov av en vinterjacka. Det börjar bli kallt ute nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0