frisyr-teori

226380-2

Jag vill varenda dag ha tillbaka denna längden på mitt hår. Eller typ den här frisyren. Uppklippt och lite längre. Men sedan jag klippte page första gången har det tagit stopp någon gång under tiden det är på väg att växa ut. Det kommer till den fula längden då det är fult både uppsatt och nersläppt och men helt enkelt inte vet hur man ska bete sig.
Denna gången var det ändå inte det som gjorde att jag klippte mig. Jag behövde förändring. Så jag klippte av det. Ja jag trivs väl rätt bra. Jag hade dock gärna velat att det bara skulle vara att knäppa med fingrarna så vipps har man långt hår igen. Fast har man väl klippt sig kort en gång så är det jävligt svårt att låta det växa ut. Varför?
Fast nu på vinterna känns det ändå bra att ha kort hår. Sen till våren har det ju kanske blivit lite längre och det är fint med längre hår på våren och sommaren så det känns som att jag ändå har lyckats helt omedvetet att pricka in klippningen ganska bra. Nu gäller det bara att toppa det och klippa till det då och då. 
Den teorin borde väl fungera. Eller? 

Kommentarer
Postat av: jojojoajoj

jaa..det hår växer ju jättefort

2007-11-27 @ 17:08:20
URL: http://allomjohanna.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0