fredagkväll.

22.08 Jag har kollat på Idol, snokat på facebook och pratar nu med Sofie på msn. Detta är min fredag. Snart ska jag bege mig in till sängen och kolla lite på vänner avsnitt. Se kommer väl Fredrik någon gång men det vet man inte när det blir. Kan bli allt från tolv till fem sex på morgonen känns det som. Hoppas det inte bli så sent bara. Jag är bara lite nervös att jag glömmer nyklen här uppe om jag måste åka ner och hämta honom. D kommer vi inte in i lägenheten och då har vi verkligen ett probem om man säger så. Usch nu få jag inet tänka så. Då kommer jag säkert att glömma den bara för det.
Har knaprat i mig en alvedon till. Så snart är jag nog klar för att krypa ner i sängen. Jag är trött. Hoppas jag kan få sova lite i natt. Dom andra nätterna har ju inte gett den bästa skönhetssömnen direkt.
Nu är det snart Idol igen. Så snart få man snart veta vilka det är som har gått vidare till final i Idol. Jag hoppas det blir Marie och Amanda. Jävla Andreas tönten platsar inte alls. Han är bara en tönt. TÖNT. Så nu fick jag det sagt också. Hoppas ni har en trevligt fredag. Jag har det ganska mysigt ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0