en bra dag.

Det har varit jobb och fika med vänner idag. Även en liten middag blev det. Mötte upp SUne hemma och sen åkte vi till Odenplan och träffade Simon, Sofie och Tobias. Det blev lite fika på McDonalds med te och kanelbulle och sen gick jag Sune och SImon vidare till något hak och åt tacobuffé. Det var gott och mätta blev vi. Simon fick till och med ta sig för pannan ett par gånger för hanm blev snurrig av allt kött. Det var kul. Hah.
Nu är jag ensam hemma för Sune träffade av en liten slump några skolvänner och gick och kolalde på fotboll. Själv ska jag snart sova. Klockan är visserligen bara halv tio men jag är redan trött.
Sofie och Tobias har varit och kollat på lägenhet idag. Hoppas det gick bra och att dom få den! Det ligger ganska våg lägenhet så det vore ju väldigt bra så hon slipper ta sig in från Lidingö varenda gång man ska träffa henne. Offe är nog dessutom det roligaste och galnaste människan i denna socknen.
Puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0